ماندگاری و حفظ جان‌ مسافران در ایام‌ نوروز از اولویت‌های ستاد خدمات سفر سمنان

استاندار سمنان گفت: ماندگاری و حفظ جان‌ مسافران و زائران در ایام‌ نوروز ۱۴۰۲ از اولویت‌های کاری ستاد خدمات سفر استان است.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان، سید محمدرضا هاشمی روز شنبه 20 اسفندماه 1401 در چهارمین جلسه خدمات سفر استان سمنان، افزود: ایجاد جذابیت برای افزایش مدت ماندگاری،‌ رفع خستگی و کاهش تصادفات امری حائز اهمیت است.

استاندار سمنان گفت: دهیاری‌های مسیر جاده‌های اصلی استان موظف هستند تا در خصوص بسیج امکانات و ایجاد جاذبه‌های‌ گردشگری برای نگهداری مسافران، کاهش خستگی و ارائه خدمات مطلوب اقدامات لازم را انجام دهند.

هاشمی افزود: بحث اسکان نیز از دیگر اولویت‌های دارای اهمیت در بحث پذیرایی از مسافران و زائران در تعطیلات نوروز ۱۴۰۲ است که اقدامات لازم برای این مهم باید به‌صورت ویژه اندیشیده شود.

او گفت: زیباسازی فضای شهری و روستایی و تأمین نقدینگی بانک‌ها در نوروز ۱۴۰۲ موردتوجه ویژه باشد.

استاندار سمنان گفت: در سال جاری همانند نوروز ۱۴۰۱، اطلاع‌رسانی و هدایت خودروها درراه‌های استان با استقرار خودروهای با چراغ گردان در دستور کار است.

سید محمدرضا هاشمی افزود: ارائه خدمات مطلوب در‌ مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین‌راهی استان برای مسافران و زائران با ساماندهی فضاها و امکانات در ایام نوروز ۱۴۰۲ امری حائز اهمیت است.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011220863714

برچسب‌ها