نهمین جشنواره ملی شهر برفی چهارمحال و بختیاری به کار خود پایان داد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری گفت: نهمین جشنواره ملی شهر برفی به‌میزبانی کوهرنگ با معرفی گروه‌های برگزیده به کار خود پایان داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری، علیرضا جیلان روز دوشنبه در آیین برگزاری اختتامیه نهمین جشنواره ملی شهر برفی به‌میزبانی روستای قاسم‌آباد شهرستان کوهرنگ گفت: در این جشنواره ۱۵ گروه از استان‌های اصفهان، خوزستان و چهارمحال و بختیاری با همدیگر رقابت کردند.

او افزود: نهمین جشنواره ملی شهر برفی چهارمحال و بختیاری از ۲۰ تا ۲۲ اسفندماه جاری به‌مدت سه روز در روستای قاسم‌آباد شهرستان کوهرنگ برگزار شد.

جیلان تصریح کرد: در نهایت پس از داوری آثار و براساس نظر هیات داوران اثر مهر مادر مقام نخست، اثر خوش‌نشین‌ها مقام دوم و خروش کاوه مقام سوم را کسب کردند.

او یادآور شد: رسانه‌های گروهی چهارمحال و بختیاری پوشش رسانه‌ای مطلوبی برای انتشار و انعکاس اخبار و گزارش‌های تصویری نهمین جشنواره ملی شهر برفی کوهرنگ داشتند.

فرماندار کوهرنگ نیز گفت: پس از بارش‌های سنگین برف اخیر یک دوره بحرانی در این شهرستان سپری شد.

شهباز اکبری تاکید کرد: مردم کشور و حتی دنیا شهرستان کوهرنگ را به‌عنوان پایتخت برفی ایران می‌شناسند.

او افزود: در دولت سیزدهم حرکت‌های مطلوبی برای توسعه زیرساخت‌های شهرستان کوهرنگ آغاز شده و امید طرح‌های عمرانی در این شهرستان باشیم.

اکبری تصریح کرد: ۳۰ میلیارد اعتبار برای خرید تجهیزات برف‌روبی به شهرستان کوهرنگ اختصاص پیدا کرده است.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011222748548

برچسب‌ها