ضرورت اهتمام دستگاه‌ها برای معرفی ظرفیت‌های بویین‌زهرا در ایام نوروز

فرماندار بوئین‌زهرا گفت: دستگاه‌های اجرایی باید در معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان در ایام نوروز ۱۴۰۲ اهتمام ویژه داشته باشند.

 به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قزوین، ادیب رامندی روز سه‌شنبه 23 اسفند 1401 در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان بویین‌زهرا گفت: با شروع فعالیت ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان پایگاه‌های اطلاع‌رسانی برای معرفی ظرفیت‌های گردشگری شهرستان در ورودی شهرها مستقر شده و در محل ورودی شهرستان نیز نمایشگاه عرضه صنایع‌دستی و محصولات بومی شهرستان برای فروش و بازدید مسافران برپا می‌شود.

فرماندار بوئین زهرا با اشاره به محصولات این شهرستان اعم از گلیم ارداق، پسته بویین‌زهرا، کشمش شال و کفش دانسفهان که در معرض بازدید مسافران قرار خواهند گرفت، خاطرنشان کرد: سایت‌موزه سگزآباد و بزرگترین جسد مکشوفه در این سایت‌موزه تاریخی، در محل شهرداری سگزآباد در معرض بازدید علاقه‌مندان قرار گرفته و کاروانسرای تاریخی محمد‌آباد نیز آماده استقبال از مسافران است.

او با بیان اینکه مجتمع‌های خدماتی رفاهی، مساجد بین‌راهی، بقاع متبرکه و مدارس شهرستان برای اسکان مسافران آماده هستند، افزود: تمامی دستگاه‌های خدماتی و امدادی در آماده‌باش کامل هستند و مراکز درمانی و بهداشتی و تنها بیمارستان شهرستان نیز آماده ارائه خدمات به مردم عزیز و مسافران هستند.

علیرضا خزائلی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان نیز در این جلسه بر لزوم اجرای برنامه‌های شاد و مفرح برای گردشگران در نوروزگاه‌ها با رعایت شئونات ماه مبارک رمضان و همراهی و آمادگی همه دستگاه‌ها برای معرفی مناسب ظرفیت‌های شهرستان و میزبانی شایسته از میهمانان نوروزی تاکید کرد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011224492858

برچسب‌ها