خدابنده آماده خدمات‌دهی به مسافران نوروزی شد

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان خدابنده گفت: تمهیدات لازم برای ارایه خدمات شایسته به مسافران نوروزی و مردم این شهرستان در ایام تعطیلات عید باستانی نوروز اندیشیده شده است.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان، داود قاسملو امروز ۲۳ اسفندماه۱۴۰۱ گفت: در شرایط فعلی وظیفه مدیران این است که با برنامه‌ریزی درست فضا را به گونه‌ای ایجاد کنند که هم رفاه، آسایش، نشاط اجتماعی و اوقات فراغت مردم دیده شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان خدابنده افزود: بر لزوم اسکان مسافران نوروزی در اماکن رسمی تأکید کرد و گفت: پس از تکمیل ظرفیت این اماکن موضوع اسکان در مدارس پیگیری شود، مراکز خانه معلم برای اسکان فرهنگیان اختصاص داده شود و با توجه به شرایط آب و هوایی در بهار پیرامون موضوع اسکان اضطراری نیز تدابیر لازم اندیشیده شود.

معصومه شیری به شعار نوروز امسال در استان «نوروز بدون فوتی» اشاره و گفت: امیدواریم با همکاری دستگاه‌های ذی‌ربط در هر ۳۰ کیلومتر از جاده‌های مواصلاتی اصلی در استان، موکب‌هایی احداث تا با توقف و استراحت مسافران در این مکان‌ها، تصادفات جاده‌ای به کمترین میزان ممکن کاهش یابد.

رئیس میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی افزود: مسئولان کمیته‌های ستاد خدمات سفر شهرستان برنامه‌های خود را اعلام کنند و این برنامه‌ها حتماً متناسب با ماه مبارک رمضان در نظر گرفته شود.

در این نشست همچنین اعضای حاضر در خصوص برنامه های ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز 1402 نظرات و پیشنهادات خود را نیز مطرح کردند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011224931628

برچسب‌ها