شهرستان کوثر آماده استقبال از گردشگران نوروزی

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل گفت: شهرستان کوثر در مسیر ورودی استان اردبیل از اهمیت ویژه‌ای در استقبال از مسافران ورودی به استان برخوردار است.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، حسن محمدی ادیب امروز 25 اسفندماه 1401 در جلسه ستاد خدمات سفر شهرستان کوثر گفت: با توجه به اینکه ورود گردشگران به استان اکثرا از مسیر جاده سرچم اتفاق می‌افتد شهرستان کوثر در ابتدای این مسیر از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل افزود: لازم است که همه دستگاه‌های شهرستان اقدامات لازم را برای سفرهای نوروزی انجام داده و در طول تعطیلات بر خدمات ارائه شده نظارت داشته باشند.

او تاکید کرد: شهرستان کوثر پتانسیل ویژه‌ای در حوزه گردشگری دارد و استقبال خوب از گردشگران در ایام نوروز می‌تواند به دیده شدن جاذبه‌های منطقه کمک کند و به جذب بیشتر گردشگران منجر شود.

محمدی ادیب ادامه داد: ستاد خدمات سفر در سراسر استان به همراه کمیته‌های ده‌گانه تشکیل یافته و با برگزاری جلسات مستمر استان برای سفرهای نوروزی آماده است.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011225292178

برچسب‌ها