بهره‌برداری از فاز نخست عملیات نورپردازی باغ شاهزاده ماهان

فاز نخست نورپردازی باغ شاهزاده ماهان با اعتبار ۴۵ میلیارد ریال با حضور استاندار کرمان و جمعی از مسئولان به بهره‌برداری رسید.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان، استاندار کرمان چهارشنبه 24 اسفندماه 1401 در این آیین گفت: طرح نورپردازی باغ شاهزاده با کیفیت خوبی انجام شده است و زیبایی‌ها و جذابیت‌های این باغ را بیشتر نمایان می‌کند و از هموطنان دعوت می‌کنیم تا در ایام نوروز در سفر به کرمان از این باغ تاریخی دیدن کنند.

محمدمهدی فداکار با بیان اینکه این استان ظرفیت‌های تاریخی و مذهبی و طبیعی بسیاری در خود دارد افزود: میهمانان نوروزی از جاذبه‌های گردشگری مذهبی مانند ارگ بم، باغ شاهزاده، مزار شهید سلیمانی، مجموعه بازار کرمان و سایر جاذبه‌ها در شهرستان‌های کرمان بازدید کنند.

او با بیان اینکه کرمان هشت اثر جهانی و 800 اثر ملی دارد عنوان کرد: بخش‌های مختلف آمادگی کامل برای پذیرایی و اسکان مسافران نوروزی در سفر به استان دارد.

۴۵ میلیارد ریال برای اجرای فاز نخست نورپردازی باغ شاهزاده ماهان هزینه شده است

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان گفت: برای اجرای فاز نخست نورپردازی باغ شاهزاده ماهان ۴۵میلیارد ریال اعتبار دولتی هزینه شده است که ۷۰ درصد این پروژه در این فاز بهره‌برداری شد.

فریدون فعالی افزود: برای انجام فاز دوم این طرح زیرساخت‌های لازم اجرا شده و 3میلیارد تومان اعتبار برای انجام آن پیش‌بینی شده که هم اینک در حال اجراست و زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

او خاطرنشان کرد: برای اجرای فاز نخست نورپردازی باغ شاهزاده ۸۰۰ لامپ نصب شده، ۲هزار متر کانال و 4500 متر هم کابل‌کشی شده است.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 1401122545996

برچسب‌ها