حضور جوانان در راهیان نور امیدبخش است

فرمانده کل سپاه پاسداران، فرهنگ جهاد و شهادت را سرمایه بزرگی برای حفظ دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی، اقتدار، استقلال و پیشرفت کشور دانست و گفت: حضور جوانان در این عرصه‌ها بسیار امیدبخش است.

به‌گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان، سردار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امروز، 25 اسفند در حاشیه بازدید از یادمان شهدای عملیات والفجر هشت اروندکنار در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دفاع‌مقدس یکی از مقاطع پرافتخار و سرافراز تاریخ کشور ما است که فرهنگ جهاد و شهادت را در جامعه ما ریشه‌دار کرد.

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: گرامیداشت یاد و خاطره آن حماسه‌های پرافتخاری که شهدا و جانبازان و رزمندگان و فرماند‌ه‌ها ما آفریدند، پاسداشت آن حماسه‌ها و انتقال آن به نسل‌های جدید یک ضرورت است.

او فرهنگ جهاد و شهادت را سرمایه بزرگی برای حفظ دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی، اقتدار، استقلال و پیشرفت کشور دانست و افزود: حضور جوانان ما در این عرصه‌ها بسیار امیدبخش است و ما را به آینده این کشور امیدوار می‌کند و نشان می‌دهد پرچمی که در دست شهیدان ما بود هرگز بر زمین نمی‌افتد و نسل‌های جوان ما این پرچم را بر دوش می‌گیرند و آن را استوار نگه می‌دارند.

سلامی عنوان کرد: ملت عزیز ما به برکت این جوانان مؤمن و پرافتخار خود خواهد درخشید و تاریخ پرافتخار و نورانی گذشته را در آینده تکرار خواهد کرد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011225478107

برچسب‌ها