غرفه ایران در نمایشگاه سفر و هتلداری مسکو 2023 افتتاح شد/ حضور 13 فعال بخش خصوصی برای معرفی ظرفیت‌های گردشگری کشور

غرفه ایران در بیست و نهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی گردشگری سفر و هتلداری مسکو MITT با حضور علی‌اصغر شالبافیان معاون گردشگری، محمدرضا دشتی اردکانی رئیس فراکسیون گردشگری مجلس شورای اسلامی و کاظم جلالی سفیر ایران در روسیه افتتاح شد.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط عمومی کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی جمهوری اسلامی ایران، این نمایشگاه امروز پنجشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ در محل نمایشگاهی CROCUS EXPO در پایتخت روسیه آغاز به کار کرد.

کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی به نمایندگی از وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در این دوره از نمایشگاه، زمینه حضور هدفمند نمایندگان و کنشگران صنعت گردشگری ایران را فراهم کرده است.

در دوره بیست و نهم نمایشگاه سفر و هتل‌داری مسکو، ١٣ دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری، آژانس‌ها و تورگردانان ایرانی به نمایندگی از سوی فعالان و کنشگران صنعت گردشگری ایران حضور دارند تا به معرفی ظرفیت‌‌های گردشگری، طبیعت‌گردی و بوم‌گردی، مناطق تاریخی و آثار باستانی و ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری کشورمان کمک کنند.

برپایی کارگاه‌های صنایع‌دستی با تولید زنده آثار توسط هنرمندان، اجرای گروه‌های موسیقی فولکلور ترک، کرمانجی و کرد، برگزاری نشست‌های تخصصی با مدیران دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردان روسی سه نوبت در روز، نمایش نماهنگ‌های معرفی ایران به‌منظور مقابله با ایران‌هراسی و برگزاری شب ایرانی با حضور نمایندگان و مدیران شرکت‌های گردشگری روسیه و دیگر نمایندگان کشورهای حاضر در نمایشگاه، از مهمترین برنامه‌های غرفه ایران است.

‏MITT یکی از پنج نمایشگاه گردشگری برتر در سراسر جهان و بسیار مورد توجه جامعه جهانی گردشگری است. این رویداد بین‌المللی محیطی مناسب برای فعالانی است که در نظر دارند ارتباطات خود را با همکاران و مشتریان گسترده‌تر کنند.

این نمایشگاه یک رویداد تجاری بین‌المللی مسافرتی و گردشگری در روسیه و کشورهای مستقل مشترک‌المنافع (CIS) است که شرکت در آن امکان برقراری ارتباط مستقیم با آژانس‌های مسافرتی و تور اپراتورهای 52 منطقه روسیه و حدود 20 کشور جهان را فراهم می‌کند.

لیلا اژدری مدیرکل دفتر بازاریابی و توسعه  گردشگری خارجی، مسعود احمدوند رایزن فرهنگی ایران در روسیه نیز در آیین گشایش غرفه ایران در نمایشگاه MITT حضور داشتند.

 

انتهای پیام/

کد خبر 14011225957845

برچسب‌ها