شرایط لازم برای سرمایه‌گذاری ایرلاین‌های خصوصی در آذربایجان غربی فراهم شود

استاندار آذربایجان غربی گفت: شرایط لازم برای سرمایه‌گذاری ایرلاین‌ها و شرکت‌های حمل و نقل خصوصی در استان فراهم شود.

به‌گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی، محمدصادق معتمدیان 27 اسفند 1401 با انتقاد از وضعیت نامناسب جاده‌های استان و تخصیص نیافتن بودجه و اعتبار لازم از سوی وزارت راه و شهرسازی برای تقویت زیرساخت‌های گردشگری استان گفت: با توجه به اینکه آذربایجان غربی در مسیر کریدورهای مهم کشور قرار دارد اما در این استان تاکنون آزادراهی ساخته نشده و روکش آسفالت جاده‌ها بسیار نامناسب است.

استاندار آذربایجان غربی افزود: افزایش تعداد سفرهای قطار و هواپیما و افزایش کیفیت قطارها و هواپیماهای استان یکی از مطالبات جدی مردم هستند و با پیگیری‌های انجام گرفته، مقرر شده است از  ۲۷ اسفند چهار پرواز به تعداد پروازهای مقصد ارومیه افزوده می‌شود.

او با بیان اینکه تقویت زیرساخت‌های حمل‌ و نقلی زیربنای توسعه گردشگری است، تصریح کرد: با یک ایرلاین بومی صحبت‌های اولیه انجام شده تا حضور فعالی در استان داشته باشد.

معتمدیان اضافه کرد: برای راه‌اندازی قطار جنوب کشور ایستگاه راه‌آهن نقده در آینده نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد و در تلاش هستیم مابقی ایستگاه‌ها را نیز در اسرع وقت به پایان برسانیم.

استاندار آذربایجان غربی با تاکید بر آمادگی دستگاه‌های عضو ستاد اجرایی خدمات سفر در ایام نوروز بیان کرد: نوروز فرصت خوبی برای معرفی ظرفیت‌های گردشگری و تاریخی استان بوده و باید با اهتمام جدی استان حال و هوای نوروزی داشته باشد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011227378265

برچسب‌ها