میزان تردد گردشگران در استان اصفهان از مرز 3 میلیون نفر گذشت

استاندار اصفهان در حاشیه بازدید از تاسیسات گردشگری استان از تردد بیش از 3 میلیون نفر گردشگر در استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان، روز 1 فروردین ماه سال 1402، سید رضا مرتضوی استاندار و رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر استان با حضور علیرضا ایزدی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان و دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان اصفهان از برخی تاسیسات گردشگری اصفهان بازدید کردند.

استاندار اصفهان در این بازدید گفت: خوشبختانه آمار رضایتمندی گردشگران از خدمات ارائه شده در تاسیسات گردشگری اصفهان بالا است و این نکته خود نشان‌دهنده ارائه خدمات مناسب به توسط ستاد سفر استان است.

او ادامه داد: یکی از مهمترین چالش‌های ما در حوزه گردشگری، لزوم توسعه سرمایه گذاری در زمینه ایجاد زیرساخت‌ها است، لذا تلاش داریم تا در این زمینه بیش از قبل تلاش کنیم.

مرتضوی افزود: آمارهای ارائه‌شده از سوی دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر استان حاکی است از ابتدای روز 24 اسفندماه تا پایان روز 29 اسفندماه 1401 و همزمان با پایان موج اول سفرهای نوروزی بیش از 3 میلیون و 200 هزار نفر گردشگر در پهنه استان اصفهان تردد کرده‌اند.

رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر استان اصفهان تصریح کرد: استان اصفهان با اختصاص 49درصد ترددها به خود، رتبه دوم کشور را کسب کرده است.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 1402010323845

برچسب‌ها