بازدید بیش از ۹۸۰۰ نفر از قلعه فلک‌الافلاک در دومین روز از نوروز ۱۴۰۲

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان لرستان از بازدید بیش از ۹۸۰۰ نفر از قلعه فلک‌الافلاک خرم‌آباد در دومین روز از نوروز ۱۴۰۲ خبر داد.

به‌ گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان لرستان، عطا حسن‌پور امروز پنجشنبه سوم فروردین‌ماه ۱۴۰۲، ضمن بیان خبر فوق، اظهار کرد: در دومین روز از نوروز امسال ۹۸۴۹ نفر از قلعه بازدید کردند که نشان از افزایش حضور مسافر در این بنای تاریخی است.

مدیرکل، میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بیان داشت: در مجموع از ابتدای سفرها تا پایان روز دوم فروردین‌ماه، ۲۱ هزار و ۳۹۲ نفر از مجموعه تاریخی، فرهنگی قلعه فلک‌الافلاک بازدید داشته‌اند.

او ادامه داد: مجموعه تاریخی فلک‌الافلاک به عنوان بارزترین جاذبه تاریخی فرهنگی لرستان با وجود موزه‌های مردم‌شناسی، باستان‌شناسی و بازارچه عرضه صنایع دستی استان هر ساله گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند و تلاش ما این است بهترین خدمات به مسافران نوروزی عرضه شود.

حسن‌پور تاکید کرد: با توجه به تقارن ماه مبارک رمضان با نوروز امسال در تمام نقاط گردشگری استان شئونات ماه مبارک رمضان نیز حفظ خواهد شد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020103309811

برچسب‌ها