میزبانی شایسته عاملی برای ماندگاری مسافران نوروزی در کردستان

استاندار کردستان گفت: میزبانی و خدمات‌دهی مناسب و شایسته عاملی مهم برای ایجاد انگیزه، رغبت و ماندگاری بیشتر مسافران و گردشگران نوروزی در استان شده است.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کردستان، اسماعیل زارعی‌کوشا روز چهارشنبه ٢ فروردین‌ماه ١٤٠٢ در بازدید از روند خدمت‌رسانی و اسکان مسافران نوروزی که با همراهی معاون عمرانی استاندار، معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری و جمعی از مدیران و مسئولان استان در سنندج انجام شد، گفت: در ایام نوروز امسال از تمام امکانات و ظرفیت‌های موجود برای استقبال و پذیرایی از مسافران و گردشگران نوروزی استفاده شده است.

استاندار کردستان افزود: امید است با توجه به افزایش ورود مسافران نوروزی به کردستان و همچنین میزان ماندگاری آن‌ها، بیش‌از‌‌پیش شاهد به‌ ثمر رسیدن نتیجه تلاش‌ها و زحمات اعضای ستاد خدمات سفر و بخش خصوصی برای تبدیل کردستان به مقصد گردشگری باشیم.

آرمان وطن‌دوست معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان هم در این بازدید گفت: ماندگاری و ارائه خدمات مطلوب به مسافران در ایام‌ نوروز ۱۴۰۲ از اولویت‌های کاری ستاد خدمات سفر استان است.

وطن‌دوست اظهار کرد: براساس تمهیدات صورت‌ گرفته، زمینه فعالیت مضاعف اماکن و تأسیسات گردشگری برای حضور میهمانان نوروزی در کردستان فراهم شده است.

او با بیان اینکه کیفیت‌بخشی خدمات ارائه شده رضایتمندی مسافران را افزایش می‌دهد، یادآور شد: دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر کردستان در محل اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مستقر و آماده پاسخگویی به درخواست‌ها و شکایات مسافران و گردشگران نوروزی است.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 1402010334819

برچسب‌ها