حرمت ماه رمضان در مجتمع‌های گردشگری قم حفظ می‌شود

رئیس انجمن صنفی مجتمع‌های گردشگری و واحدهای پذیرایی استان قم بر حفظ حرمت و شان ماه مبارک رمضان در مجتمع‌های گردشگری استان تاکید کرد.

به‌گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قم، سید جواد جلالی‌نژاد امروز پنجشنبه سوم فروردین‌ماه در اولین روز از ماه مبارک رمضان اظهار کرد: مجتمع‌های گردشگری قم، خادمان بارگاه کریمه اهل‌بیت(س) هستند و فرهنگ میزبانی در شهر قم، ریشه در دل تاریخ دارد.

رئیس انجمن صنفی مجتمع‌های گردشگری و واحدهای پذیرایی استان قم در ادامه با اشاره به وظیفه سنگین مجتمع‌های گردشگری و واحدهای پذیرایی در طول سال افزود: ‌‌‌‌از ورود حضرت معصومه (س) به شهر قم، میزبانی قمی ها آغاز شده است و تاکنون این میزبانی از زائران آن حضرت ادامه دارد.

او در ادامه با بیان این که رعایت موازین شرعی از مسئله حجاب و عفاف تا حرمت ماه رمضان در مجتمع های گردشگری قم همواره رعایت می‌شده است، گفت: امسال هم در ماه میهمانی خدا، تاسیسات گردشگری قم به عنوان مجاوران حرم در پاسداشت از حریم حرم کوتاهی نخواهند کرد.

جلالی‌نژاد ادامه داد: واحدهای پذایرایی بین راهی قم به صورت شبانه‌روزی به زائران و مسافران خدمت‌رسانی می‌کنند و این خدمات‌رسانی در مناسبت‌های ویژه مذهبی مانند جشن نیمه شعبان و آداب‌ و رسوم ملی همانند نوروز به صورت ویژه ارائه می‌شود؛ اما در ماه رمضان بر حفظ حرمت و شان ماه مبارک تاکید می‌شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020103684566

برچسب‌ها