برگزاری ویژه برنامه‌های سال نو در نوروزگاه‌های استان مرکزی

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان مرکزی گفت: بیش از 20 ایستگاه نوروزی یا نوروزگاه در نقاط مختلف استان از امروز با اجرای برنامه‌های شاد ومتنوع آماده خدمات رسانی به مسافران و گردشگران نوروزی هستند.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی، مصطفی مرزبان امروز 29 اسفند 1401 با تبریک پیشاپیش عید نوروز بهار طبیعت و تقارن آن با بهار قرآن ماه مبارک رمضان گفت: استان مرکزی به دلیل موقعیت استراتژیک که در مسیر اصلی به سمت جنوب کشور  است و میلیون‌ها مسافر از اقصی نقاط کشور از این مسیر تردد می‌کنند و برهمین اساس  به لحاظ تردد بیشتر مسافران نوروزگاههای بیشتری راه‌اندازی شده است.

مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان مرکزی افزود: به دلیل همین و میزبانی از مسافران و گردشگران ستاد اجرایی خدمات سفر نوروزی امسال تمهیدات ویژه‌ای را برای تقارن ایام نوروز با ماه مبارک رمضان برای هم استانی‌ها و هموطنان پیش بینی کرده است.

مرزبان یاد آورشد: شهرداری‌ها، ادارات میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، جمعیت هلال احمر، راهداری و اوقاف و امورخیریه از جمله دستگاه‌های پیشگام در عرصه خدمات‌رسانی به مسافران وگردشگران در ایام تعطیلات نوروزی و ماه مبارک رمضان در استان مرکزی هستند.

او تصریح کرد: رویکرد این برنامه‌ها شادی و نشاط اجتماعی و رفع خستگی برای  رانندگان و  توقف و نشاط در مسیر تردد  این خودروهاست و همچنین ارائه کتابچه‌های معرفی اماکن تفریحی و  نقشه گردشگری به مسافران و دعوت از عموم مسافران و گردشگران به داخل شهرهای استان در ایستگاه‌های نوروزی یکی از عوامل راه‌اندازی این پایگاه‌هاست.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 1402010372744

برچسب‌ها