مدیریت مطلوب صحنه در ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان دیلم

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر گفت: مدیریت صحنه در ستاد اجرایی خدمات سفر دیلم به خوبی انجام شده است.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر، اسماعیل سجادی‌منش امروز پنجشنبه ۳ فروردین ۱۴۰۲ در نشست ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان دیلم گفت: دامنه مشکلات در شهرستان دیلم بسیار کم است و این نشان از مدیریت مطلوب صحنه در ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان دارد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر افزود: نظارت بر بازار باید تقویت شود و هم‌چنین به منظور حفظ حرمت ماه مبارک رمضان اغذیه فروشی‌های دارای مجوز نسبت به نصب پوشش مناسب اقدام کنند.

او ادامه داد: فعالان خانه‌های مبله و مسافر می‌توانند با ثبت نام در درگاه ملی مجوزها نسبت به اخذ مجوز لازم اقدام کنند و این موضوع بسیار آسان و روان انجام خواهد شد.

در ادامه این نشست محمد اسدی فرماندار شهرستان دیلم ضمن تبریک سال نو و ماه مبارک رمضان کم شدن مشکلات را نشان از تلاش کمیته‌های ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان دانست و تاکید کرد: با همین تعهد و تلاش باید در روزهای آینده تعطیلات نوروزی نسبت به انجام امور محوله اقدام شود.

او در پایان این نشست گفت: همه جوانب باید در نظر گرفته شود و مدیریت کار با برنامه‌ریزی لازم انجام شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020103817631

برچسب‌ها