نیروی انتظامی با خانه مسافرهای غیرمجاز همدان برخورد کند

استاندار همدان گفت: نباید شاهد کارتن به‌دست‌ها برای اجاره خانه مسافر در سطح شهر همدان و دیگر شهرهای استان باشیم و نیروی انتظامی با جدیت با متخلفان برخورد کند.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد روز سوم فروردین 1402 در جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر گفت: براساس مصوبه شورای تامین استان، همه خانه‌مسافرها باید ضمن گرفتن مجوز، تنها از طریق سامانه‌ معرفی شده به مسافران و گردشگران اسکان داده و نیروی انتظامی موظف است با قاطعیت با متخلفان برخورد کند.

استاندار همدان اظهار کرد: اداره‌کل میراث‌فرهنگی و شهرداری همدان باید در نقاط پرتردد شهر اطلاع‌رسانی لازم در مورد نحوه رزرو خانه‌مسافرهای دارای مجوز و دیگر اماکن اقامتی را انجام دهند.

قاسمی فرزاد ضمن تشکر از همه دست‌اندرکاران و عوامل ستاد هماهنگی خدمات سفر بیان کرد: اقدامات بازدارنده برای کاهش تصادفات رانندگی باید با سخت‌گیری پیگیری شود و پلیس در این زمینه باید با اقتدار با هر گونه تخلف حادثه‌ساز برخورد کند و از همه فرمانداران خواست تا ضمن بازدید روزانه از بخش‌های مختلف ارائه خدمات به گردشگران و مسافران، زمینه سفر مطمئن همراه با خاطرات خوب و به‌یادماندنی را برای گردشگران فراهم کنند.

او گفت: ارائه گزارش روزانه و مستندسازی اقدامات انجام شده از مواردی است که همه دستگاه‌های عضو ستاد خدمات سفر باید به آن توجه ویژه داشته باشند.

قاسمی فرزاد گفت: مرکز خدمات گردشگری شرکت سیاحتی علیصدر نقطه عطفی در گردشگری استان است

استاندار همدان راه‌اندازی مرکز خدمات گردشگری توسط شرکت سیاحتی علیصدر را یکی از اقدامات خوب دانست و افزود: این مرکز می‌تواند در طول سال خدمات ارزشمندی را به مسافران و گردشگران ارائه دهد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020103889593

برچسب‌ها