پرنده‌نگری در مجموعه فرهنگی‌تاریخی کاخ گلستان

مدیر مجموعه جهانی کاخ گلستان از برگزاری برنامه‌های متنوع، از جمله پرنده‌نگری و معرفی تنوع زیستی این مجموعه برای چهارمین روز فروردین خبر داد.

به گزارش ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، آفرین امامی روز پنجشنبه سوم فروردین ماه 1402 گفت: در چهارمین روز از فروردین سال 1402، مانند روزهای گذشته مراسم نوروزخوانی با اجرای عروسک‌های تن‌پوش اقوام در محوطه کاخ جهانی گلستان، بین ساعت 10 تا 12 برگزار خواهد شد.

او ادامه داد: بعد از اقامه نماز جماعت در نمازخانه مجموعه، رواق پشت عمارت بادگیر در این مجموعه جهانی میزبان کارگاه حفاظت مردمی میراث‌فرهنگی خواهد بود. همچنین در ایستگاه پرنده‌نگری کاخ، تنوع زیستی باغ گلستانبه میهمانان معرفی خواهد شد. علاقه‌مندان به شرکت در این برنامه‌ها، می‌توانند بین ساعت 14 الی 15 در کاخ گلستان حضور پیدا کنند.

در ادامه این برنامه‌ها و در ضلع شرقی باغ، گروه خراسانی با رقص چوب در محوطه شمس‌العماره حاضر می‌شوند و بین ساعت 15 تا 16 برنامه خواهند داشت.

امامی در انتها خاطرنشان کرد: برای ساعات نزدیک به افطار هم برنامه‌های عمو فیتیله و گروه حسن کچل بین سال 16 تا 17 در استیج حیاط اختصاصی عمارت بادگیر برگزار می‌شود. همچنین با حضور احسان مهدی، دوبلور و هنرپیشه و اجرای برنامه خیمه‌شب‌بازی، برنامه‌های کاخ جهانی گلستان در چهارمین روز از بهار 1402 کار خود را به پایان می‌برد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 1402010390075

برچسب‌ها