با گوشی‌ موبایل زنجان‌گردی کنید/ طراحی بروشور 220 صفحه‌ای دیجیتالی برای استفاده مسافران نوروزی

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان از طراحی بروشور تبلیغاتی دیجیتالی معرفی استان زنجان برای استفاده مسافران نوروزی خبر داد و گفت: در همین راستا ۱۰۰ هزار پیامک در مبادی ورودی و خروجی استان ارسال شده است.

 به گزارش میراث آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان، داود آبیان روز چهارشنبه دوم فروردین ۱۴۰۲ با اشاره به ظرفیت‌های استان زنجان در حوزه گردشگری گفت: متاسفانه تاکنون معرفی ظرفیت‌های استان محدود به نصب یک سری بیلبوردهای فیزیکی بود که در ورودی و داخل شهرها نصب می‌شد.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان با اشاره به اینکه برای کاهش هزینه‌های ناشی از این موضوع و گسترده شدن معرفی ظرفیت‌های استان بروشور دیجیتالی تهیه شده است، اضافه کرد: این بروشور دیجیتالی در دامنه وب طراحی شده و بسیار کم هزینه‌تر از نصب بیلبوردهای فیزیکی است.

او با اشاره به اینکه دسترسی مسافران و گردشگران به بروشور تبلیغاتی فقط از طریق یک لینک امکان.پذیر است، گفت: این بیلبورد شامل اطلاعاتی از قبیل اماکن گردشگری، اطلاعات مربوط به مشاهیر، فرهنگ، آداب و رسوم، اطلاعات مربوط به اماکن زیارتی و گردشگری… است.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان با بیان اینکه این بروشور شامل ۲۲۰ صفحه اطلاعات کامل از جاذبه‌های تاریخی و گردشگری است، اضافه کرد: طبق آمار ۱۰۰ هزار پیامک در قالب این بروشور ارسال شده است.

او با بیان اینکه بروشور تبلیغاتی مذکور به سایت اداره‌کل میراث‌فرهنگی برای مشاهده آخرین اخبار مربوط به اسکان و گردشگران لینک است، بیان کرد: در این بروشور تبلیغاتی معرفی جاذبه‌های گردشگری هر شهرستان به صورت جداگانه انجام شده است.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020103931281

برچسب‌ها