شب فرهنگی زنجان در کیش برگزار می‌شود

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان گفت: برای معرفی جاذبه‌های گردشگری و فرهنگ بومی و محله‌ای استان زنجان، شب فرهنگی استان در کیش برگزار می‌شود.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان، داود آبیان روز پنجشنبه ۳ فروردین‌ماه با تقدیر از شهرداری زنجان به منظور ایجاد ایران کوچک در سبزه میدان زنجان به لحاظ عرضه صنایع دستی از ۳۱ استان کشور در این منطقه گردشگری اظهار کرد: طبق رایزنی‌های به عمل آمده ۲۸ استان از این اقدام استقبال کردند.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان با بیان اینکه با توافقات صورت گرفته با شهرداری زنجان این مکان به نام ایران کوچک برای توسعه گردشگری استان فعالیت خواهد داشت، گفت: این امر می‌تواند این مکان را قطب صنایع دستی کشور تبدیل کند.

آبیان از برگزاری شب‌های فرهنگی در سبزه میدان خبر داد و افزود: اجرای این برنامه‌ها تاثیر بسزایی در افزایش تعاملات با استان‌های مختلف و در نتیجه رونق گردشگری استان خواهد داشت.

او همچنین از برگزاری شب فرهنگی استان زنجان در جزیره کیش خبر داد و گفت: رویداد شب‌های فرهنگی با هدف معرفی فرهنگ، آداب، رسوم و جذابیت‌های گردشگری برگزار و ارائه نقشه کلی استان زنجان با تمام اطلاعات گردشگری از جمله سایت‌های دیدنی، اطلاعات اقامتگاه‌های بومی و هتل‌ها به مردم از دیگر رویکردهای آن است.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020103931731

برچسب‌ها