آمادگی 1700 تخت مسافرتی برای اسکان مسافران زنجان

دبیر تشکل جامعه حرفه‌ای هتلداران استان زنجان گفت: 1700 تخت در واحدهای اقامتی استان شامل هتل، هتل آپارتمان، اقامتگاه‌های سنتی، مهمانپذیرها و مجتمع بین راهی برای پذیرش و اسکان مسافران نوروزی آماده است.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان، فاطمه حیدری‌فر روز پنجشنبه سوم فروردین ۱۴۰۲ گفت: تعداد تخت‌های اقامتی استان در سال گذشته 1500 تخت بود که امسال به 1700 تخت افزایش یافت.

دبیر تشکل جامعه حرفه‌ای هتلداران استان زنجان اضافه کرد: ظرفیت پذیرش فرهنگیان در مراکز اقامتی آموزش و پرورش استان نیز 1100 تخت اعلام شده است که با احتساب این ظرفیت، تعداد تخت‌های اقامتی استان به ۲۸۰۰ تخت می‌رسد.

او گفت: در تعطیلات نوروزی سال گذشته ۹۰درصد ظرفیت پذیرش مراکز هدف زنجان تکمیل شد و امیدواریم امسال نیز شاهد تکمیل تمامی ظرفیت‌های اقامتی استان باشیم.

دبیر تشکل جامعه حرفه‌ای هتلداران استان زنجان با اشاره به برنامه ریزی صورت گرفته برای افزایش میزان ماندگاری مسافر در استان، افزود: این مقدار تا سه سال گذشته در استان یک روز بود که اکنون به ۳۶ ساعت رسیده است و امیدواریم امسال این روند همچان رو به رشد باشد.

او اظهار داشت: طبق برنامه ریزی‌ها نظارت‌های مستمری بر نحوه ارائه خدمات مسافری استان از سوی کارشناسان انجام می‌گیرد و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

این مسئول خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند هرگونه تخلف در واحدهای صنفی و اماکن تحت پوشش این نهاد را از طریق سامانه ملی سفر ۰۹۶۲۹ مطرح کنند.

 انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020103931963

برچسب‌ها