بازدید از میدان امام (ره) اصفهان از مرز 150 هزار نفر گذشت

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان از ورود بیش از یکصد و پنجاه هزار نفر گردشگر به مجموعه جهانی میدان امام(ره) (نقش جهان) در پایان روز چهارم فروردین خبر داد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان، علیرضا ایزدی، با اعلام این مطلب گفت: با پایان دور اول سفرهای نوروزی و آغاز دور دوم سفرها، همچنان شاهد افزایش حضور گردشگران در بناهای تاریخی و جاذبه های گردشگری استان اصفهان هستیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان ادامه داد: روز جمعه 4 فروردین ماه و با گرم شدن دوباره هوای شهر اصفهان شاهد حضور چشم گیر گردشگران در محوطه عظیم مجموعه جهانی میدان امام(ره) (نقش جهان) بودیم و این در حالی است که در شامگاه روز گذشته نیز با همکاری و مساعدت اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان، آئین جشن استقبال از ماه مبارک رمضان تا پاسی از شب در مرکز این مجموعه عظیم تارخی با بیش از 85 هزار مترمربع وسعت برگزار شد.

او افزود: بررسی‌های آمارها حکایت از آن دارد که در طی روز گذشته بیش از 150 هزار نفر گردشگر به این میدان عظیم وارد شده اند که همین نکته نشان دهنده این است که از ابتدای آغاز تعطیلات نوروزی تا کنون، جمعه 4 فروردین ماه، شلوغ ترین روز حضور گردشگران در آثار تاریخی و جاذبه های گردشگری استان اصفهان بوده است.

ایزدی تصریح کرد: بناهای تاریخی باغ فین کاشان و باغ موزه چهلستون به ترتیب پس از میدان امام (ره) تا پایان روز چهارم فروردین ماه، رتبه بیشترین بازدید کننده را به خود اختصاص داده اند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 1402010523385

برچسب‌ها