باغ شاهزاده ماهان با برنامه‌های متنوع فرهنگی و تفریحی میزبان مسافران نوروزی است

مدیرپایگاه میراث جهانی باغ شاهزاده ماهان با اشاره به حضور تعداد زیادی از مسافران نوروزی در این باغ جهانی گفت: باغ شاهزاده ماهان به مناسبت ایام نوروز با برنامه‌های متنوع فرهنگی و تفریحی میزبان مسافران نوروزی و گردشگران است.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان، فوزیه فرحبخش گفت: اجرای ویژه برنامه‌های نوروزی موجب شده تعداد زیادی از مسافران به سوی این استان و جاذبه‌های آن سوق پیدا کنند که برگزاری نمایشگاه صنایع‌دستی و سوغات، اجرای موسیقی سنتی و شعر خوانی محلی، برگزاری بازی‌های بومی و حاجی فیروز و عمو نوروز از جمله این برنامه‌ها در باغ شاهزاده ماهان است.

مدیر پایگاه میراث جهانی باغ شاهزاده ماهان افزود: اجرای برنامه شترسواری و اسب سواری در محوطه پارکینگ و اجرای نمايش عروسكی، توزیع بروشورهای معرفی جاذبه‌های گردشگری استان کرمان، معرفی تورهای گردشگری روزانه توسط راهنمایان گردشگری و همچنین برپایی سیاه چادر عشایری از دیگر ویژه برنامه‌های نوروزی پایگاه میراث جهانی باغ شاهزاده ماهان است.

او خاطرنشان کرد: اجرای سفره هفت‌ سین و نمایشگاه عکس در داخل حمام باغ تاریخی شاهزاده، ايجاد فضای بازی كودكان در محوطه اجرای نمایشگاه عکس، برگزاری مسابقه عكاسی و برنامه‌ شاهنامه‌خوانی و...را هم در طول نوروز 1402 در این باغ تاریخی خواهیم داشت.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 1402010545917

برچسب‌ها