فعالیت نوروزی راهنمایان گردشگری استان قم

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قم از حضور فعال راهنمایان گردشگری استان در ایام نوروز ۱۴۰۲ خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‎‌دستی قم، علیرضا ارجمندی، اظهار کرد: در ایام نوروز ۱۷راهنمای گردشگری به معرفی ظرفیت‌ها و جاذبه‌های تاریخی و گردشگری استان می‌پردازند. 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قم ادامه داد: راهنمایان گردشگری استان از یکم اسفندماه ۱۴۰۱ تا پایان تعطیلات نوروزی آماده خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی و بازدیدکنندگان هستند. 

او در ادامه برگزاری تورهای قم‌گردی با هدف معرفی ظرفیت‌های گردشگری شهر قم را مورد توجه قرار داد و گفت: این تورهای گردشگری با همکاری سازمان فرهنگی هنری شهرداری قم و با حضور راهنمایان گردشگری در ایام نوروز برگزار می‌شود. 

ارجمندی افزود:راهنمایان گردشگری در قالب تورهای قم‌گردی با حضور فعال در اماکن تاریخی چون تپه باستانی قلی‌درویش، خانه تاریخی زند و مجموعه تاریخی گنبد سبز، اماکن تفریحی، مراکز زیارتی و مذهبی به معرفی ظرفیت‌های گردشگری و تاریخی استان می‌پردازند. 

ارجمندی ادامه داد: تورهای قم‌گردی در ایام نوروز همه‌روزه از ساعت ۹ تا ۱۲ صبح‌ها و ۱۵ تا ۱۸ عصرها  و ثبت نام آن از طریق سامانه ۱۳۷ خواهد بود. 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قم در پایان انتقال اطلاعات صحیح از اماکن تاریخی و گردشگری را رسالت راهنمایان گردشگری دانست و افزود: بی‌شک راهنمایان گردشگری می‌توانند با معرفی درست، جاذبه‌های گردشگری قم را بیش از پیش در کانون توجه گردشگران قرار دهند. 

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020105684405

برچسب‌ها