اقامت بیش از ۲۸هزار مسافر نوروزی در گلستان در روز پنجم فروردین

سخنگوی ستاد اجرایی خدمات سفر استان گلستان و مسئول روابط‌عمومی و امورفرهنگی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان از ثبت بیش از ۲۸هزار نفر-شب اقامت مسافران و گردشگران نوروزی در روز پنجم فروردین در مراکز اقامتی استان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان، مسعود زیارتی با اعلام این خبر گفت: در روز گذشته پنجم فروردین‌ماه سال جاری تعداد ۲۸ هزار و ۴۱۳ نفر-شب اقامت در مراکز اقامتی رسمی، غیر رسمی و اضطراری استان به ثبت رسید.

سخنگوی ستاد اجرایی خدمات سفر استان گلستان با تشریح آمار اقامت رسمی استان، خاطرنشان کرد: در این روز تعداد ۳۱۵۱ اقامت در هتل، متل، هتل بوتیک، هتل‌آپارتمان و مهمان‌پذیر به ثبت رسید و همچنین تعداد ۳۴۴۵ نفر-شب نیز در اقامتگاه‌های بوم‌گردی و سنتی سطح استان و ۳۶۷۹ نفر در مجتمع‌های گردشگری، منطقه نمونه گردشگری، پارک‌های ملی طبیعت‌گردی و مجتمع‌های خدمات بین‌راهی اسکان داشتند.

او همچنین بیان کرد: روز گذشته همچنین ۱۳۱۱۸ نفر اقامتگاه‌های غیررسمی و ۲۶۵۵ نفر نیز اقامتگاه‌های اضطراری سطح استان را برای اقامت انتخاب کردند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020106118760

برچسب‌ها