استقرار ۵ دستگاه ون برای جابجایی رایگان گردشگران در پایگاه بیستون

مدیر پایگاه میراث جهانی بیستون از استقرار ۵ دستگاه ون در این محوطه برای جابجایی رایگان گردشگران و میهمانان نوروزی خبرداد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، صامت اجرایی با اشاره به حضور پرشور گردشگران و میهمانان نوروزی در مجموعه جهانی بیستون، اظهارکرد: باتوجه به فضای گسترده محوطه میراث جهانی و تعدد بناهای و آثار تاریخی در آن، شرایطی را فراهم کرده‌ایم تا گردشگران و میهمانان نوروزی بتوانند راحت‌تر از این محوطه بازدید داشته باشند.

مدیر پایگاه میراث جهانی بیستون تصریح کرد: به همین منظور، ۵ دستگاه ون را به منظور جابجایی رایگان گردشگران نوروزی در این مجموعه مستقر کرده‌ایم که این مسئله باعث رضایت گردشگران شده‌است. 

او در ادامه با بیان اینکه در ایام نوروز بیش از ۳۳ برنامه و خدمت در این مجموعه جهانی به گردشگران ارائه می‌شود، افزود: یکی از مهمترین برنامه‌های این ایام برگزاری جشنواره نوروزی ملی است که برنامه‌های متعددی در قالب آن اجرا می‌شود. 

اجرایی گفت: بالن سواری، پاراگلایدر سواری، زیپ لاین، استقرار ون کافه، برپایی سیاه چادر و نمایشگاه صنایع‌دستی از جمله شاخص‌ترین برنامه‌ها و اقداماتی است که دراین مجموعه جهانی برگزار می‌شود. 

او تاکید کرد: همچنین به منظور معرفی هرچه بهتر و بیشتر مجموعه جهانی بیستون، ۹ راهنمای گردشگری مسلط و مجرب را در این مجموعه مستقر کرده‌ایم. 

مدیر پایگاه میراث جهانی بیستون یادآورشد: امسال برای اولین بار با همکاری بخش خصوصی چادرهای اسکان را در داخل محوطه بیستون راه اندازی کرده‌ایم که استقبال خوبی از آنها هم صورت گرفته‌است. 

او در پایان از راه‌اندازی نماز خانه بیستون با مساحت حدود ۱۰۰ متر هم خبرداد و گفت: باتوجه به تقارن ایام نوروز با ماه مبارک رمضان برنامه‌هایی را برای این ایام هم در مجموعه برگزار می‌کنیم. 

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 1402010641795

برچسب‌ها