بوشهر از جذابترین نقاط ایران برای سرمایه‌گذاری هتلی است/ آینده گردشگری بوشهر درخشان خواهد بود

معاون گردشگری کشور گفت: استان بوشهر جذابترین نقطه برای سرمایه‌گذاری هتلی در ایران است و آینده گردشگری این استان بسیار درخشان خواهد بود.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر، علی‌اصغر شالبافیان امروز یکشنبه ۶ فروردین ۱۴۰۲ در نشست با روسای جوامع حرفه‌ای گردشگری استان گفت: با توجه به ظرفیت‌های موجود در بوشهر، بعد از تهران بوشهر جذابترین نقطه برای سرمایه‌گذاری هتلی در کشور است.

معاون گردشگری کشور افزود: تغییر در حوزه گردشگری بوشهر شروع شده و باید در زمینه تعریف رویداد با تکیه بر میراث ناملموس فرهنگی این استان تلاش شود.

او ادامه داد: بعضی از پروژه‌های بوشهر را پیگیری کردیم که به نتایج خوبی رسیدیم و قطعا آینده گردشگری بوشهر بسیار خوب و درخشان خواهد بود.

در ادامه این نشست اسماعیل سجادی‌منش مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر بیان کرد: در حال حاضر بین مردم و مسئولین استان گردشگری در اولویت قرار گرفته است و با هلدینگ‌هایی خوبی تفاهم کردیم که برای توسعه زیرساخت‌های گردشگری به طور ویژه در زمینه گردشگری ساحلی بسیار مهم و ارزشمند خواهد بود.

او در پایان این نشست یاد آور شد: نسبت به سال گذشته فضا هموارتر شده و با در نظر گرفتن تمام جوانب استقبال خوبی از استان شده است.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020106817909

برچسب‌ها