بازارچه‌های فروش صنایع‌دستی و محصولات محلی در سیلوانا ایجاد شود

استاندار آذربایجان غربی گفت: با ایجاد بازارچه فروش صنایع‌دستی و فروشگاه‌های عرضه محصولات محلی و ارگانیک در سیلوانا می‌توان از ظرفیت مردم این منطقه برای توسعه گردشگری بهره برد.

به‌گزارش میراث آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی، محمدصادق معتمدیان 7 فروردین 1402 در بازدید از مجتمع گردشگری ستاره سیلوانا ارومیه با اعلام این مطلب اظهار کرد: این مجتمع یکی از ظرفیت‌های مهم توسعه گردشگری و جذب گردشگر در سیلوانا بوده و وجود چنین چنین مجتمع‌هایی برای جذب گردشگر در منطقه لازم است.

استاندار آذربایجان غربی افزود: برای توسعه گردشگری باید از ظرفیت سازمان‌های مردم‌نهاد و مردم منطقه به خوبی استفاده کرد چرا که مشارکت مردم زمینه را برای جذب سرمایه و تقویت زیرساخت‌های گردشگری فراهم می‌کند.

او گفت: سیلوانا یکی از مناطق خوش آب و هوی ارومیه بوده که گردشگران با حضور در این منطقه می‌توانند اکسیژن خالص تنفس کرده و مسافرتی همراه با آرامش را تجربه کنند.

معتمدیان تصریح کرد: سیلوانا ظرفیت تبدیل به یک قطب گردشگری در سطح جهان را دارد که برای این منظور نیاز است که ظرفیت‌های گردشگری در اینجا تقویت شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020107378604

برچسب‌ها