۱۴۴ گشت نوروزی در کهگیلویه و بویراحمد در حال خدمت رسانی به مردم است

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۴۴ گشت نوروزی در استان شامل ۷۸ گشت پیاده و ۶۶ گشت خودرویی در حال خدمت رسانی به مردم است.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد، سردار کیقباد مصطفایی امروز دوشنبه هفتم فروردین ماه ۱۴۰۲ اظهار کرد:  به تأسی از مجموعه فراجا مجموعه انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد طرح نوروزی را در دو مقطع زمانی از تاریخ ۲۴ اسفندماه در حوزه پلیس راه و راهور با هدف کنترل وضعیت راه ها و محورهای مواصلاتی درون و برون شهرها و از تاریخ ۲۷ اسفندماه نیز طرح نوروزی انجام شده است.

فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: امروز  ۲۳۷ گشت انتظامی را در سطح استان راه اندازی شده که از این تعداد بخشی به عنوان گشت خودرویی و بخشی به عنوان گشت پیاده است.

سردار مصطفایی ابراز کرد: ۱۴۴ گشت نوروزی شامل ۷۸ گشت پیاده و ۶۶ گشت خودرویی در حال خدمت رسانی به مردم است.

او عنوان کرد: در حوزه پلیس راه ۶۷ تیم بصورت محسوس و نامحسوس، که ۵۳ گشت خودرویی محسوس و ۱۴ گشت نامحسوس در حال کنترل محورهای مواصلاتی استان  است.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: یگان ویژه نیز در طرح حضور دارند و بنا است که از حداکثر توان این نیروها برای پیشگیری از وقوع سرقت ها استفاده شود.

سردار مصطفایی گفت: امید است بتوانیم احساس امنیت اجتماعی را بالاتر ببریم و مردم اطمینان خاطر داشته باشند و نگرانی بابت عدم حضورشان در منزل نداشته باشند، هر چند که مردم نیز باید مراقبت های لازم را انجام دهند.

اوگفت: پیشگیری از وقوع سرقت ها و کشف اموال مسروقه، برخورد با معتادین متجاهر و جمع آوری خرده فروشان مواد مخدر از جمله اقدامات پلیس در این طرح است.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020107400735

برچسب‌ها