بازدید بازرس ویژه ستاد هماهنگی خدمات سفر از نی‌ریز استان فارس

معاون وزیر و مدیرکل امور استان‌های وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی کشور به‌عنوان بازرس ویژه ستاد از فعالیت‌های ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان نی‌ریز بازدید کرد.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی فارس حمیدرضا هادی امروز 8 فروردین‌ماه 1402 افزود: نادر زینالی معاون وزیر میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی، مدیرکل امور استان‌ها و تشکل‌های مردم‌نهاد از فعالیت‌های ستاد خدمات سفر شهرستان نی‌ریز بازدید کردند.

هادی بیان کرد: در ابتدای این بازدید با حضور در دبیرخانه ستاد گزارشی از فعالیت‌های اجرایی ستاد توسط دبیر ارائه گردید و ایشان نیز رهنمودهایی در خصوص مشارکت بخش‌های خصوصی در راستای توسعه گردشگری شهرستان ارائه نمودند.

او ادامه داد: در این بازدید که معاونت محترم برنامه‌ریزی و توسعه مدیریت فرماندار، جانشین فرماندهی انتظامی و هلال‌احمر ایشان را همراهی می‌کردند پس از صحبت‌های جناب آقای زینالی با حضور در مسجد جامع کبیر که یکی از آثار تاریخی شاخص نی‌ریز است دستوراتی در خصوص مرمت این بنای تاریخی داده شد و از بخش‌های مختلف من‌جمله محراب کم‌نظیر آن بازدید نمودند.

هادی در پایان گفت: موزه خط و کتابت، آرامگاه استاد میرزا احمد نی‌ریزی و اقامتگاه بوم گردی عمارت جاوید مقصد دیگر که بازرس ویژه ستاد هماهنگی خدمات سفر بود که ایشان ضمن ابراز رضایت از فعالیت‌ها و عملکرد ستاد نی‌ریز را به‌ بازقصد استان کرمان ترک کردند.

انتهای پیام /

انتهای پیام/

کد خبر 14020108143621

برچسب‌ها