حضور چشمگیر مسافران نوروزی در بازدید از جاذبه‌های گردشگری نظرآباد

رئیس ستاد اجرائی خدمات سفر شهرستان نظرآباد گفت: مسافرین ۱۴ استان کشور از جاذبه‌های گردشگری نظرآباد بازدید کرده‌اند

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز، حسین بغدادی فرماندار نظرآباد و رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر این شهرستان اعلام کرد که از 25 اسفند 1401 تا پایان 7 فروردین امسال شاهد حضور چشمگیر مسافرین در این شهرستان هستیم به طوری که تا امروز مسافرین ۱۴استان کشور از جاذبه‌های گردشگری تاریخی و طبیعی نظرآباد بازدید کرده‌اند.

بغدادی اظهار داشت: پایگاه خدمات سفر شهرستان نظرآباد به مناسبت سال جدید که از ۲۸اسفند 1401 لغایت ۱۵ فروردین امسال به ارائه خدمات می‌پردازد مفتخر به میزبانی از بیش از هزاران نفر تاکنون بوده ایم که از جاذبه های تاریخی و طبیعی شهرستان بازدید داشته اند.

او افزود: با توجه به دسترسی و اتصال 18استان از اتوبان کرج-قزوین، در نوروز امسال پایگاه خدمات سفر شهرستان نظرآباد به طور متمرکز در فخرایران دایر گردید تا بتواند ضمن خدمت رسانی شایسته به مسافرین نوروزی، معرفی شایسته ای از ظرفیت‌های غنی این شهرستان به هموطنان عزیز نیز داشته باشد.

بغدادی در ادامه یادآور شد: مجموعا ۱۰غرفه در این پایگاه متشکل از غرفه های هلال احمر، میراث فرهنگی، نیروی انتظامی، جهاد کشاورزی، بهزیستی و اورژانس اجتماعی، کمیته امداد امام خمینی(ره)، راهداری، اورژانس، آتش نشانی و... در حال فعالیت می باشد که هر کدام از این غرفه ها به خدمات مختلفی همچون محیط زیست، کودک، عرضه محصولات صنایع دستی و... می پردازند.

 رییس ستاد خدمات سفر نظرآباد در خاتمه گفت: از دومین روز از سال جدید، محوطه ازبکی، تالاب فصلی صالحیه و آسیاب مهدی آباد میزبان مسافرین و گردشگران نوروزی بوده است و بیشترین بازدید ها از این سه جاذبه صورت گرفته است.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020108537982

برچسب‌ها