لزوم استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در حوزه گردشگری

معاون گردشگری استان زنجان با تأکید بر استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در حوزه گردشگری افزود: قطعا این موضوع تاثیر چشمگیری در جذب گردشگر و نوآوری در این حوزه خواهد داشت.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان، داود آبیان  سه شنبه هشتم فروردین ۱۴۰۲ در جلسه با معاون سیاسی فرمانداری ایجرود با اشاره به برخی از اقدامات انجام شده توسط میراث فرهنگی استان زنجان در حوزه تبلیغ میراث تاریخی اظهار کرد: در این راستا از ظرفیت بیلبوردها، صدا و سیما، فضای مجازی که در استان در اختیار میراث فرهنگی است استفاده شده است.

معاون گردشگری استان زنجان با اشاره به اینکه تقویت حضور گردشگران در شهرهای مختلف به ویژه در شرایطی که کشور در آن قرار گرفته به رونق اقتصاد کمک شایانی خواهد کرد، گفت: مقام معظم رهبری نیز به این موضوع تاکید بسیاری دارند.

آبیان با اشاره به اینکه میراث فرهنگی وزارت خانه زیاد بزرگی نیست اما وظایف مهم و بزرگی به آن محول شده است، ادامه داد: خوشبختانه فعالیت‌های صورت گرفته در یک سال اخیر با حضور یک شخصیت رسانه‌ای و آگاه به امور چشمگیر و قابل تقدیر بوده است.

او با تأکید بر استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در حوزه گردشگری افزود: قطعا این موضوع تاثیر چشمگیری در جذب  گردشگر و نوآوری در این حوزه خواهد داشت.

معاون سیاسی فرماندار ایجرود هم با اشاره به اقدامات یک دهه گذشته در راستای معرفی ظرفیت‌های منطقه گفت: اگر فعالیت ستاد خدمات سفر دائمی شود؛ در موضوع جذب گردشگر تاثیر بسزایی خواهد داشت.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020108931439

برچسب‌ها