نوروزگاه‌ها پاتوق فرهنگی و اجتماعی گردشگران نوروزی است

نماینده مردم شهرهای سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی گفت: نوروزگاه‌ها پاتوق فرهنگی و اجتماعی همشهریان، مسافران و گردشگران نوروزی است که با برگزاری برنامه‌های متعدد به معرفی آداب‌و‌رسوم منطقه می‌پردازد.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان، محسن فتحی در بازدید از برپایی نمایشگاه‌های صنایع‌دستی و هنرهای سنتی و برگزاری جشن‌های ملی نوروزگاه در سنندج، اظهار کرد: وجود جاذبه‌های تاریخی و طبیعی فراوان، کردستان را به مقصدی برای گردشگران داخلی و خارجی تبدیل کرده است.

نماینده مردم شهرستانهای سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی افزود: برنامه‌های نوروزگاهی فرصت بسیار خوبی برای معرفی و روایتگری فرهنگ، تاریخ و تمدن استان به مسافران و گردشگران است.

او عنوان کرد: برگزاری جشن نوروزگاه و سایر رویدادهای فرهنگی در ایام مختلف سال، می‌تواند توسعه صنعت گردشگری استان را به‌دنبال داشته باشد.

فتحی ضمن تقدیر از اقدام‌های بسیار ارزشمند دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر در این ایام یادآور شد: مهمان‌نوازی مردم در کنار هماهنگی و هم‌افزایی مطلوب بین فعالان بخش خصوصی و اعضای ستاد منجر به رضایت گردشگران از سفر به این استان شده است.

نماینده مردم سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امید است در سال پیش‌رو با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود و خدمات‌رسانی مناسب، شیب توسعه پایدار گردشگری استان را بیش از پیش افزایش دهیم.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020109348938

برچسب‌ها