اجرای گشت‌های رایگان اهوازگردی در نوروز 1402

ایستگاه‌های گردشگری برای اجرای گشت‌های رایگان اهوازگردی از سوی معاونت فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اهواز در دو نقطه از شهر اهواز دایر هستند.

به‌گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان، از دیرباز شهر اهواز در ایام نوروز مقصد گردشگرانی از سراسر کشور بوده است؛ گردشگرانی که علاوه بر آب و هوای خوب اهواز در ایام نوروز، به دیدن زیبایی‌های این شهر با اصالت نیز علاقمند بوده‌اند. به‌همین منظور و با هدف آشنایی بیشتر گردشگران با شهر اهواز، گشت‌های اهوازگردی رایگان در ایام نوروز 1402 از سوی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری برگزار شده است.

علاقمندان به شرکت در این گشت‌های گردشگری که بیشتر گردشگران نوروزی شهر اهواز هستند از راه چهار ایستگاه گردشگری که در محل‌های نمایشگاه‌های بین‌المللی و پارک لاله مستقر شده‌اند، در این گشت‌ها ثبت‌نام می‌کنند و زیبایی‌های شهر اهواز را نظاره‌گر می‌شوند.

این ایستگاه‌های گردشگری هر روز از ساعت 8:30 تا 14 و 16 الی 20 پذیرای تعداد زیادی از مهمانان نوروزی هستند.

گردشگران پس از ثبت‌نام، در گروه‌های دسته‌بندی‌شده و به وسیله مینی‌بوس و اتوبوس سرباز باحضور راهنمایان گردشگری به نقاط مختلف شهر اهواز می‌روند و با زیبایی‌ها و اماکن تاریخی این شهر آشنا می‌شوند.

درخور ذکر است، همه گشت‌های گردشگری به‌صورت کاملاً رایگان از سوی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری اهواز و با تلاش اداره گردشگری این معاونت برگزار می‌شود.

برگزاری این گشت‌ها تا پایان تعطیلات نوروز ادامه خواهد داشت.

\"\"

\"\"

\"\"

\"\"

\"\"

 

\"\"

\"\"

\"\"

\"\"

\"\"

\"\"

\"\"

\"\"

 

انتهای پیام/

کد خبر 14020109478137

برچسب‌ها