گردشگری حوزه‌ای فرابخشی است/ تسهیل صدور مجوزهای سرمایه گذاری در حوزه گردشگری

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان گفت: گردشگری یک حوزه فرابخشی است که خوشبختانه با نگاه مثبت استاندار رونق خوبی گرفته است.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان، داود آبیان روز سه شنبه هشتم فروردین 1402 در جلسه با فرماندار طارم با اشاره به اینکه یکی از سیاست‌های میراث فرهنگی در استان معرفی ظرفیت‌های شهرستانها است، گفت: ما برای پرداخت تسهیلات به سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری محدویت خاصی نداریم و نگاهمان به طارم در حوزه بوم گردی ویژه است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان با اشاره به گشایش ایجاد شده در حوزه پرداخت تسهیلات بیان کرد: علاوه بر تبصره 18 تبصره 16 نیز به این موضوع اضافه شده است.

او با اشاره به اینکه آمادگی صدور مجوز برای سرمایه گذاران در حوزه بوم گردی وجود دارد، اضافه کرد: گردشگری یک حوزه فرابخشی است که خوشبختانه با نگاه مثبت استاندار رونق خوبی گرفته است و امیدواریم شاهد روزهای درخشانی برای این حوزه در سال جدید باشیم.

آبیان با اشاره به برخی از ظرفیت‌های شهرستانی در حوزه گردشگری گفت: از جمله این ظرفیت ها غار کتله خور است که شاید روزانه بیش از 700 بازدید کننده داشته باشد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020109931642

برچسب‌ها