استان هرمزگان در نوروز بیشترین گردشگر دریایی را دارد/ نظارت مستمر بر کیفیت اماکن اقامتی

معاون ارزیابی کیفیت سازمان ملی استاندارد گفت: استان هرمزگان در نوروز 1402، بیشترین تعداد گردشگران دریایی را دارد و خدمات گردشگری باید به بهترین نحو مطلوب ارائه شود.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان، احسان ساده معاون ارزیابی کیفیت سازمان ملی استاندارد به همراه محمد محسنی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان و  محمد سروش سهیلی راد، مدیرکل استاندارد هرمزگان و بازرسان استاندارد باهدف نظارت بر واحدهای خدماتی در ایام نوروز از  هتل هما بندرعباس بازدید کردند.

احسان ساده معاون ارزیابی کیفیت سازمان ملی استاندارد در این بازدید تجهیزات هتل هما را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: استان هرمزگان در نوروز 1402، بیشترین تعداد گردشگران دریایی را دارد و خدمات گردشگری باید به بهترین نحو مطلوب ارائه شود.

محمد محسنی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان نیز افزود: تلاش می‌کنیم با نظارت مستمر بر کیفیت اماکن اقامتی،خدمات مطلوبی را به مسافران و گردشگران ارائه دهیم.

در این بازدید تجهیزات و ملزومات اتاق‌ها، سردخانه، آشپزخانه و فضاهای عمومی مطابق با استاندارد و حفاظت و ایمنی  و ... هتل هما بندرعباس مورد ارزیابی قرار گرفت.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020110395937

برچسب‌ها