بازدید میدانی از نقاط حادثه‌خیز محورهای مواصلاتی خراسان جنوبی

بازدید میدانی رئیس و دبیر ستاد اجرایی هماهنگی خدمات سفر، رئیس شورای ترافیک و برخی اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان فردوس از نقاط حادثه‌خیز محورهای مواصلاتی فردوس-بشرویه- دیهوک، استراحتگاه‌های عشایری و مجتمع بین‌راهی سهیل در نهمین روز از فروردین‌ماه سال‌جاری انجام شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل‌از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، مهدی روشن، فرماندار شهرستان فردوس به همراه جمعی از اعضای شورای ترافیک شهرستان ضمن حضور میدانی در محور فردوس-بشرویه-دیهوک، نقاط حادثه‌خیز و پرمخاطره این محورها را بررسی و مورد ارزیابی قرار دادند.

فرماندار و رئیس شورای ترافیک شهرستان در حاشیه این بازدید ضمن تأکید بر ایمن‌سازی نقاط حادثه‌خیز در اسرع وقت، گفت: ضروری است با توجه به ایام سفر و با توجه به اینکه فردوس در مسیر تردد مسافران چند استان قرار دارد، به منظور جلوگیری از هرگونه حادثه، ایمن‌سازی نقاط کارشناسی شده، به ترتیب اولویت اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان با همکاری سایر نهادهای مرتبط قرار گرفت، چرا که هرگونه حادثه جرح و فوتی عواقب جبران‌ناپذیری برای خانواده و جامعه در پی دارد.

در ادامه نیز فرماندار به همراه اعضای ستاد از استراحتگاه عشایری رباط خوشاب و مجتمع بین‌راهی سهیل نیز بازدید و از نزدیک در جریان روند خدمات‌رسانی به مسافران قرار گرفتند.

فرماندار از کمپین شصت‌سی حور فردوس بشرویه (استراحتگاه بین‌راهی ناصری) و مجتمع خدمات رفاهی سه ستاره سهیل بازدید کرد و ضمن بررسی مسائل و مشکلات پیش رو از خدمات ارائه شده این عزیزان به مسافران قدردانی کرد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 1402011113946

برچسب‌ها