هفت رام قطار فوق العاده در مسیر تهران- مشهد برقرار شد

مدیرکل راه آهن خراسان رضوی گفت: هفت رام قطار فوق العاده به مناسبت برگزاری آیین تشییع و خاکسپاری شهید آیت الله رئیسی رئیس جمهوری، در مسیر مشهد- تهران به صورت رفت و برگشت تا پایان هفته برقرار شده است.

به گزارش میراث‌آریا، سید جواد موسوی مصطفی نصیری ورگ گفت: سه رام قطار مسافربری برای روز چهارشنبه دوم خردادماه در مسیر تهران به مشهد و برای روزهای پنجشنبه و جمعه پیش رو، هر روز ۲ رام قطار در مسیر مشهد به تهران به صورت فوق‌العاده پیش‌بینی شد.

مدیرکل راه آهن خراسان مجموع ظرفیت ایجاد شده را حدود سه هزار و ۵۰۰ صندلی اعلام کرد و ادامه داد: بلیت این قطارها در سکوهای فروش اینترتی و دفاتر آژانس های مسافرتی مجاز از ساعت ٢١  سه‌شنبه قابل خریداری است.

براساس اعلام اداره کل راه آهن خراسان هم اکنون روزانه ۷۴ رام قطار رفت و برگشت در مسیر مشهد به ۲۷ شهر و مرکز استان تردد دارند.

آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی هشتمین رئیس‌جمهوری اسلامی ایران که عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد «قیز قلعه‌سی» به سمت شهر تبریز، در منطقه «ورزقان» استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شده بود، به همراه تمامی همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی‌الرضا(ع) به مقام رفیع شهادت نایل شد.

حجت‌الاسلام آل هاشم، نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس‌جمهوری و تعدادی از محافظان و خدمه بالگرد از سرنشینان بالگرد حامل رئیس‌جمهوری بودند.

آیین وداع و تشییع پیکر پاک و مطهر شهید آیت الله دکتر رئیسی و شهدای خدمت امروز با حضور جمعیت گسترده مردم ولایتمدار در استان های آذربایجان شرقی و قم برگزار شد.

پیکر شهدای خدمت پنجشنبه ساعت 14 از میدان 15 خرداد به سمت حرم مطهر رضوی تشییع می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1403030200069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha