اسکان 15هزار نفر در هتل‌های استان همدان

معاون گردشگری استان همدان گفت: با هماهنگی‌های ستاد اجرایی خدمات سفر، با اسکان 15هزار نفر در هتل‌های استان همدان آمادگی لازم برای میزبانی مطلوب‌تر از گردشگران در تعطیلات عید نوروز در همدان فراهم شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان، علی خاکسار عنوان کرد: تأسیسات گردشگری استان اعم از مراکز اقامتی، پذیرایی و تفریحی آمادگی  برای پذیرش و میزبانی از گردشگران در تعطیلات نوروز ۱۴۰۲ را داشتند.

معاون گردشگری همدان افزود: گروه‌های نظارتی این اداره‌کل و دیگر اعضای ستاد، ضمن انجام بازدید‌های نظارتی مستمر از تمامی مراکز ارائه‌دهنده خدمات به گردشگران، توصیه‌ها، تذکرات و اخطار‌های لازم از جمله از رعایت اصول و دستورالعمل‌های بهداشتی، رعایت بهداشت زیباسازی محیطی و رعایت تعرفه‌ها و نرخ‌نامه‌های قانونی را به مسئولان مراکز اقامتی و گردشگری داشته‌اند و در روزهای تعطیلات بهار طبیعت و بهار قرآن تلاش بر این شد تا گردشگران سفری خاطره‌انگیز و رضایت‌بخش را در این استان داشته باشند.

خاکسار تصریح کرد: با توجه به حجم بالای مسافران نوروزی و استقبال گردشگران برای حضور در استان همدان به عنوان پایتخت تاریخ و تمدن در نوروز ۱۴۰۲ و بازخورد‌هایی که از رضایتمندی آنان تا امروز داشتیم، همواره اقدامات لازم برای حفظ آمادگی حداکثری ستاد اجرایی خدمات سفر برای میزبانی از مسافران تا پایان تعطیلات نوروز در همدان انجام شده است.

او گفت: بیش از ۱۲۰ واحد اقامتی از جمله هتل، متل، هتل آپارتمان، مهمانپذیر، اقامتگاه بوم‌گردی و سایر مراکز اقامتی مجاز با ظرفیتی بیش از چهار هزار تخت اقامتی در تعطیلات از مسافران استان همدان میزبانی کردند.

معاون گردشگری همدان اظهار کرد: با مشارکت و همکاری همه اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر استان همدان، در تکاپو بودیم تا میزبانی شایسته و بدون دغدغه‌ای را از میهمانان و گردشگران ورودی به استان داشته باشیم امید آنکه سال ۱۴۰۲ سال پررونقی برای فعالان عرصه گردشگری در استان همدان و سراسر کشور باشد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020112889589

برچسب‌ها