بازدید روزانه 17 هزار گردشگر از میاندار گیلانغرب کرمانشاه در ایام نوروز

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان گیلانغرب از حضور روزانه 17 هزار گردشگر نوروزی در منطقه تفرجگاهی میاندار این شهرستان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، سیروس ادیب با اشاره به حضور پرشمار گردشگران نوروزی در آخرین روز از تعطیلات نوروزی در جاذبه‌های طبیعی این شهرستان، اظهار کرد: تفرجگاه‌های شهرستان گیلانغرب مملو از مسافرین و گردشگران نوروزی است. 

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان گیلانغرب با بیان اینکه از اواخر اسفند 1401 تاکنون مناطق تفرجگاهی این شهرستان مورد توجه گردشگران بوده، تصریح کرد: طی این مدت گردشگران روزانه حدود ۱۷ هزار نفر از دامنه طبیعی و تفرجگاهی این شهرستان استفاده کرده‌اند. 

او تاکید کرد: وجود آب و هوای مناسب، طبیعت زیبا و بکر، پوشش جنگلی و گل‌های وحشی رنگارنگ و سرسبز در شهرستان گیلانغرب باعث جذب گردشگران نوروزی و علاقه‌مندان به طبیعت بویژه در روز طبیعت در این شهرستان شده‌ است. 

ادیب یادآورشد: امروز هم به بهانه روز طبیعت استقبال بی‌نظیری از طبیعت و تفرجگاه‌ها و مناطق دیدنی شهرستان گیلانغرب شده است. 

او اضافه کرد: پیش‌بینی می‌شود بیش از ۴۰ هزار نفر در روز سیزده بدر  از دامن طبیعت این شهرستان استفاده کنند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020113417201

برچسب‌ها