بهره‌مندی اقشار کم‌برخوردار از گشت دریایی نوروزی مجتمع بندری امام‌خمینی (ره)

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز بندر ماهشهر گفت: به‌دنبال برگزاری گشت دریایی با استفاده از کشتی تفریحی در اسکله مجتمع بندری امام‌خمینی (ره)، اقشار و گروه‌های مختلف مردمی از جمله اقشار کم‌برخوردار و تحت‌پوشش نهاد‌های حمایتی مختلف از جاذبه‌های دریایی آبراه خورموسی دیدن کردند.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان، سارا عبادی اظهار کرد: 27 اسفندماه 1401 در جریان برگزاری گشت گردشگری دریایی که با بهره‌گیری از توان بخش خصوصی و فعالیت یک فروند کشتی تفریحی، اقشار مختلف با استقبال از این امکان، از جاذبه‌های دریایی این مجتمع بزرگ بندری دیدن کردند.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر ماهشهر افزود: تسهیل برای استفاده اقشار کم‌برخودار و تحت حمایت از این امکانات از جمله برنامه‌های جنبی این کشتی تفریحی در ایام تعطیلات نوروزی بود که به واسطه آن گروه‌هایی از جمله اعضای انجمن حمایت از زندانیان، افراد تحت پوشش کمیته امداد امام‌خمینی (ره) و دیگر نهاد‌های حمایتی موفق به حضور و استفاده از این گشت گردشگری شدند.

او اضافه کرد: همچنین با توجه به استقبال اقشار مختلف مردمی از گشت گردشگری دریایی، این روند در چند مرحله تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه خواهد داشت.

انتهای پام/

انتهای پیام/

کد خبر 1402011347890

برچسب‌ها