انجام بیش از یک هزار نفر بازدید نظارتی از تأسیسات گردشگری هرمزگان

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان از 17 اسفندماه تا پایان 13 فروردین سال‌جاری یک هزار و 74 مورد بازدید نظارتی از تأسیسات گردشگری استان انجام‌شده است.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان، محمد محسنی با اعلام این خبر گفت: از 17 اسفندماه سال گذشته تاکنون، نظارت بر دفاتر خدمات مسافرتی، رستوران‌های بین‌راهی، سفره‌خانه‌ها، هتل‌ها، مهمان‌پذیرها، اقامتگاه‌های بوم‌گردی و دیگر مراکز اقامتی رشد داشته و در این مدت یک هزار و 74 مورد بازدید از این تأسیسات انجام شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان با اشاره به اینکه از این تعداد بازدید، 34 مورد تذکر، 5 اخطار مورد اخطار کتبی صادر شده است، افزود: تذکرها برای ارائه بهتر خدمات بوده که قابل‌چشم‌پوشی است و بر اساس بررسی‌های میدانی،  بیشتر مسافران رضایت را از مراکز اقامتی هرمزگان دارند.

او افزود: در این بازدیدها کیفیت خدمات و رعایت ضوابط و دستورالعمل‌های ابلاغی مورد ارزیابی قرار گرفته است.

محسنی تأکید کرد: علی‌رغم اینکه در ایام نوروز،  7 میلیون و 880 هزار مسافر در استان اقامت داده‌شده است، با نظارت مستمر نارضایتی نداشتیم و اگر گله‌مندی و انتقادی هم بود ان‌شاءالله رفع خواهد شد.

انتهای پیام/

 

انتهای پیام/

کد خبر 14020115395620

برچسب‌ها