تور ویژه توان‌یابان جسمی حرکتی در باغ دولت‌آباد یزد برگزار شد

سرپرست معاونت گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد از برگزاری تور ویژه توان‌یابان جسمی حرکتی در باغ دولت‌آباد یزد خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد، هما خورشیدی با اعلام این خبر گفت: این تور با حضور 90 نفر از اعضای انجمن ضایعه نخاعی شهر میراث جهانی یزد به همراه خانواده‌های آن‌ها، فعالان گردشگری و اعضای کمیته تخصصی گردشگری در یزد برگزار شد.

سرپرست معاونت گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد با اشاره به اینکه هدف از برگزاری این رویداد بهره‌مندی همه مردم از ظرفیت‌های گردشگری و ایجاد فرصت برابر در بهره‌مندی از جاذبه‌های گردشگری و زیرساخت‌های مربوطه است، عنوان کرد: باغ دولت‌آباد ازجمله اماکنی است که در سال 98 به مناسبت جشنواره ملی گردشگری در دسترس مناسب‌سازی شد و تولیت موقوفه دولت‌آباد بازدید را برای معلولان و خانواده‌های آن‌ها رایگان اعلام کرد.

خورشیدی با تأکید به لزوم مناسب‌سازی موزه‌ها و اماکن تاریخی برای معلولان و فرهنگ‌سازی در این خصوص، تصریح کرد: برای اولین بار دسترس‌پذیری کشور از یزد آغاز شده و این می‌تواند الگوی گردشگری در دسترس برای ایران باشد.

\"\"

\"\"

\"\"

\"\"

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020116104581

برچسب‌ها