فاز دوم مجتمع گردشگری تخت جمشید ساوه افتتاح شد

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان ساوه از افتتاح سفره‌خانه سنتی و فاز دوم مجتمع گردشگری تخت جمشید همزمان با ولادت امام حسن مجتبی (ع) در این شهرستان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل‌ از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی، رضا ایاز گفت:  این مراسم با حضور نماینده مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان ساوه، ائمه جمعه و دبیر کل  جمعیت هلال احمر برگزار شد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان ساوه  افزود: فاز دوم این مجتمع گردشگری با فعالیت سفره‌خانه سنتی و با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

ایاز با اشاره به اینکه فاز نخست پروژه تخت جمشید دو سال گذشته راه‌اندازی شده بود، گفت: در مرحله بعدی  سوئیت‌های اقامتی در دست ساخت و احداث است. 

او مساحت کل این پروژه گردشگری را 30 هزار مترمربع عنوان کرد و افزود: این بخش از مجتمع گردشگری با اشتغال‌زایی 10 نفر شامل رستوران سنتی آغاز به کار کرده است.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان ساوه گفت: این مجتمع بین‌راهی در 5 کیلومتری شهر ساوه که یکی از مسیر‌های پرتردد استان بوده که در حال احداث است. با راه‌اندازی این مجتمع بین‌راهی زمینه بسیار مناسب برای ارائه خدمات به گردشگران فراهم خواهد شدو برای بقیه بخش­‌های این مجتمع پس از ایجاد طرح برنامه‌ریزی خواهد شد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 1402011772760

برچسب‌ها