کلاله بیشترین سهم اقامت در بوم‌گردی‌های گلستان را به خود اختصاص داد

سخنگوی ستاد اجرایی خدمات سفر استان گلستان و مسئول روابط‌عمومی و امورفرهنگی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گفت: در ایام طرح نوروزی ستاد اجرایی خدمات سفر، اقامتگاه‌های بوم‌گردی شهرستان کلاله با ثبت بیش از ۱۵هزار نفر-شب اقامت، بیشترین سهم اقامت نوروزی در بوم‌گردی را در بین شهرستان‌های سطح استان به خود اختصاص دادند.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان، مسعود زیارتی با تشریح آخرین آمار تجمیعی گردشگران نوروزی ۱۴۰۲ در شهرستان کلاله، ضمن اشاره به این‌که امسال ثبت آمار گردشگران نوروزی از ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ آغاز شد، گفت: از ۱۶ اسفندماه سال گذشته تا سیزدهم فروردین سال جاری تعداد ۶۱هزار و ۶۲۲ نفر-شب اقامت در مراکز اقامتی رسمی، غیررسمی و اضطراری شهرستان کلاله به ثبت رسید.

سخنگوی ستاد اجرایی خدمات سفر استان گلستان با اشاره به این‌که در این مدت ۴۴هزار و ۸۳۵ نفر-شب در مراکز اقامتی رسمی شهرستان اسکان داشتند، یادآور شد: در طول ایام نوروز سال جاری تعداد ۳۳ اقامتگاه بوم‌گردی در شهرستان کلاله به مسافران و گردشگران ارائه خدمات کردند. در مدت طرح نوروزی تعداد ۱۵هزار و ۷۶۳ نفر-شب اقامت در اقامتگاه‌های بوم‌گردی این شهرستان به ثبت رسید که در مقایسه با سایر شهرستان‌های استان، بیشترین سهم اقامت در بوم‌گردی‌ها برای شهرستان کلاله به ثبت رسید.
او خاطرنشان کرد: از ۱۶ اسفندماه سال گذشته تا پایان روز سیزدهم فروردین‌ماه سال جاری همچنین ۸۷۷۲ نفر اقامتگاه‌های غیررسمی و 8015 نفر نیز اقامتگاه‌های اضطراری شهرستان کلاله را برای اقامت انتخاب کردند.

ثبت افزون بر ۳۴۱هزار بازدید نوروزی از جاذبه‌های شهرستان کلاله

زیارتی در ادامه با اشاره به آمار بازدیدکنندگان از جاذبه‌های شهرستان کلاله در ایام سفرهای نوروزی، گفت: از ۱۶ اسفندماه سال گذشته تا پایان روز سیزدهم فروردین ۳۴۱هزار و ۷۷۲ بازدید از جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و توریستی شهرستان کلاله به ثبت رسیده است.

سخنگوی ستاد اجرایی خدمات سفر استان گلستان بیان کرد: در این مدت همچنین در راستای ارائه خدمات مناسب به مسافران و گردشگران ورودی به شهرستان کلاله، تعداد ۱۶۳ بازدید نظارتی از مراکز اقامتی سطح شهرستان توسط کارشناسان گردشگری اجرایی شد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020119118267

برچسب‌ها