لزوم داشتن نگاه فرصت محور به رویداد اردبیل ۲۰۲۳

استاندار اردبیل با تاکید بر تعریف برنامه‌هایی مختص رویداد اردبیل ۲۰۲۳ از برگزاری مراسم افتتاحیه این رویداد در هفتم اردیبهشت ماه و با حضور سفرای کشورهای عضو اکو خبر داد.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، سیدحامد عاملی امروز ۲۱ فروردین ماه ۱۴۰۲ در جلسه هماهنگی رویداد اردبیل ۲۰۲۳ گفت: لازم است که مسئولین دستگاه‌های اجرایی با نگاهی فرصت محور نسبت به رویداد اردبیل ۲۰۲۳ برنامه‌های موثری را برای این رویداد تعریف کنند.

استاندار اردبیل افزود: اردبیل ۲۰۲۳ پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو فرصت بسیار مهمی است که هدف اصلی ما در این رویداد برندسازی گردشگری اردبیل در سطح بین‌المللی است و می‌توانیم ظرفیت‌های گردشگری استان را به بهترین نحو در کشورهای عضو اکو معرفی کنیم.

او تاکید کرد: در دیداری که با دبیرکل سازمان همکاری‌های اقتصادی اکو داشتیم برنامه‌های تدوین شده برای رویداد اردبیل ۲۰۲۳ مورد موافقت این سازمان قرار گرفت و استقبال بسیار خوبی از برنامه‌های طرح شده اتفاق افتاد.

عاملی ادامه داد: مراسم افتتاحیه رویداد اردبیل ۲۰۲۳ هفتم اردیبهشت ماه برگزار می‌شود و به صورت همزمان اولین دوره جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر هفت و هشت اردیبهشت ماه در جعفرآباد مغان برگزار می‌شود که هر دو این برنامه‌ها با حضور سفرای کشورهای عضو اکو خواهد بود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل نیز در این جلسه گفت: با رایزنی‌های انجام شده از سراسر کشور در جشنواره کوچ عشایر شرکت کننده خواهیم داشت و مهمانانی از کشورهای عضو اکو نیز در این رویداد حضور پیدا می‌کنند.

حسن محمدی ادیب ادامه داد: علاوه بر برنامه‌های استانی و ملی، ۱۴ برنامه بین‌المللی برای رویداد اردبیل ۲۰۲۳ تدوین شده است که برخی از این برنامه‌ها آغاز شده‌اند که از جمله آنها می‌توان به برگزاری دو تور اینفو اشاره کرد.

او تاکید کرد: تور آشناسازی برای علویان کشورهای اتریش و هلند در روزهای گذشته برگزار شد و امروز نیز تعدادی از مدیران آژانس‌های مسافرتی مطرح کشور چین در استان حاضر هستند و از جاذبه‌های استان به ویژه از مجموعه جهانی شیخ صفی‌الدین اردبیلی بازدید می‌کنند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020121292170

برچسب‌ها