بررسی برنامه‌های عملیاتی میراث فرهنگی یزد در نیمه اول سال 1402

برنامه‌های عملیاتی سه حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد در نیمه اول 1402 بررسی و تشریح شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد، روز دوشنبه 21 فروردین‌ماه در نشستی با حضور مدیرکل، معاونین و جمعی از مسئولان اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد مقرر شد برنامه‌های اداره‌کل برای سال جدید با توجه به شعار سال تدوین شود.

در این نشست احمد آخوندی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد بر لزوم تشکیل شورای سرمایه‌گذاری در اداره‌کل خبر داد و گفت: تشکیل این شورا می‌تواند برای رفع مسائل سرمایه‌گذاری استان مؤثر باشد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد در ادامه با تشریح موضوعات حوزه‌های تبلیغات و بازاریابی شهرستان‌ها در سال جدید، بر لزوم تولید محتوا درزمینه‌ی معرفی ظرفیت‌های گردشگری استان تأکید کرد.

او همچنین به اهتمام در راستای برنامه‌ریزی برای آموزش کارکنان تأسیسات گردشگری استان، تهیه تابلوهای دوزبانه فارسی و انگلیسی در اماکن تاریخی، تهیه کلیپ‌های تبلیغ و معرفی جاذبه‌های گردشگری یزد اشاره کرد و افزود: جشنواره تابستانه یزد از ۲۴ خرداد تا ۲۴ تیرماه در یزد برگزار خواهد شد که باید برنامه‌ریزی خوبی برای این رویداد انجام شود.

آخوندی در پایان از آمادگی استان برای میزبانی از گردشگران در تعطیلات عید سعید فطر یادکرد و گفت: شهرستان‌های استان باید برای میزبانی از گردشگران عید سعید فطر به‌عنوان یکی از مهم‌ترین رویدادهای ملی و اسلامی، برنامه‌ریزی کنند تا شاهد برگزاری برنامه‌های متنوع و شاد فرهنگی باشیم.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020122104249

برچسب‌ها