مهربانی مردم روستای گوشخانی سروآباد در اسکان رایگان مسافران و گردشگران

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سروآباد گفت: مسافران و گردشگران ورودی به روستای هدف گردشگری گوشخانی از توابع شهرستان سروآباد از شامگاه پنج‌شنبه تاکنون به‌صورت رایگان در منازل اهالی روستا اسکان داده شدند.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کردستان، فریاد حدادیان در این‌باره اظهار کرد: سروآباد یکی از شهرهای گردشگرپذیر استان کردستان است که با داشتن طبیعی بکر و بی‌نظیر همواره میزبان مسافران و گردشگران بسیاری از داخل و خارج از کشور بوده است.

 رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سروآباد افزود: تقارن زیبایی فصل بهار با ایام تعطیلات عیدسعید فطر باعث شده است که مسافران و گردشگران بسیاری به این شهرستان سفر کنند.

او عنوان کرد: با توجه به افزایش ورود مسافران و تکمیل هتل‌ها و مراکز اقامتی دائم و موقت این شهرستان، مردم مهربان روستاهای سروآباد به‌ویژه مردم مهمان‌نواز روستای گوشخانی منازل خود را در اختیار بیش از ٤٠٠ مسافر گذاشتند.

حدادیان حضور گردشگران در این منطقه را فرصتی برای توسعه گردشگری و رونق اقتصادی شهرستان عنوان کرد و گفت: حضور گردشگران در این منطقه فرصت‌های شغلی و درآمدی ایجاد کرده که می‌تواند موجب شکوفایی اقتصادی شود.

 رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سروآباد یادآور شد: امیدواریم همواره بتوانیم با جلب رضایت‌مندی و ارائه خدمات مطلوب، میزبان خوبی برای گردشگران باشیم.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020202348106

برچسب‌ها