رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سنندج معرفی شد

در حکمی از سوی منصور مهرزاد سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان، امیر صادقی به‌عنوان سکان‌دار جدید اداره میراث‌فرهنگی سنندج معرفی شد.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کردستان، منصور مهرزاد روز چهارشنبه 6 اردیبهشت‌ماه 1402 در آیین تودیع و معارفه رئیس اداره میراث‌فرهنگی سنندج که با حضور فرماندار سنندج و جمعی از مسئولان استانی و شهرستان در محل فرمانداری این شهر برگزار شد، گفت: شهرستان سنندج دارای ظرفیت‌ها بی‌نظیری در حوزه‌های مختلف تاریخی، گردشگری و صنایع‌دستی است.

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان اظهار کرد: بهره‌برداری از این ظرفیت‌ها از اولویت‌های این اداره‌کل است و با نگاه ویژه این مهم دنبال می‌شود.

او در این جلسه با قدردانی از خدمات رئیس پیشین اداره میراث‌فرهنگی شهرستان سنندج افزود: تغییرات مدیریتی مقتضای ذات مسئولیت است و دلیل ضعف و قوت و یا برتری یکی بر دیگری نیست.

مهرزاد یادآور شد: امیدواریم بتوانیم با همراهی و تعامل میان همکاران مجموعه، مسئولان دستگاه‌های اجرایی و فعالان بخش خصوصی در راستای حفاظت از میراث‌فرهنگی، توسعه صنعت گردشگری و ترویج صنایع‌دستی منطقه بیش از پیش تلاش کنیم.

در این جلسه امیر صادقی به‌عنوان رئیس اداره میرا‌ث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سنندج معرفی و از زحمات پیام مجیدی رئیس پیشین قدردانی شد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020206348289

برچسب‌ها