معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی زنجان معرفی شد

سید میکائیل موسوی به‌عنوان معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان معرفی شد و از زحمات الناز خدایی‌فرد قدردانی شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان، مراسم تودیع و معارفه معاون صنایع‌دستی این اداره‌کل ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ با حضور سید سعید صفوی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان، معاونین و جمعی از کارکنان برگزار شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان در این مراسم افزود: هم اکنون بالغ بر ۱۶هزار نفر در استان در حوزه صنایع‌دستی فعالیت دارند و حمایت از هنرمندان صنایع‌دستی و ارتقای فعالیت‌ها در این حوزه یکی از اولویت‌های اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان محسوب می‌شود.

او گفت: زنجان به‌عنوان شهر جهانی ملیله از سوی شورای جهانی صنایع‌دستی به ثبت رسیده و این استان به لحاظ تنوع صنایع‌دستی در کشور برتر است وباید این حوزه تبدیل به یک حوزه اقتصادی شود. هنرهای سنتی و صنایع‌دستی استان از جنبه‌های مختلفی چون قدمت و اصالت، جنبه اقتصادی و فرهنگی همیشه مورد توجه بوده است و می‌تواند یک حوزه پیشران برای ایجاد اشتغال باشد و در عین حال مکمل حوزه گردشگری باشد که با سرمایه‌گذاری کم می‌توان اشتغال‌زایی خوبی را در این حوزه داشت.

صفوی ضمن تشکراز تلاش‌های خالصانه الناز خدایی‌فرد معاون سابق صنایع‌دستی و هنرهای سنتی گفت: سید میکائیل موسوی فردی پیشکسوت، منظم، پیگیر و جدی در حوزه کاری خود هستند و امید است با همراهی همکاران و هنرمندان صنایع‌دستی بیش از پیش شاهد رونق و ترویج این حوزه بوده و احیا و فعال‌سازی تعاونی‌های صنایع‌دستی استان به جد پیگیری شود.

معاونت گردشگری، معاونت سرمایه‌گذاری معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان استان از سوابق سید میکائیل موسوی هستند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020206931914

برچسب‌ها