دیدار استاندار اردبیل با دبیرکل اکو و سفرای 6 کشور خارجی

استاندار اردبیل در روز اول حضور مهمانان مراسم افتتاحیه رویداد 2023 در اردبیل با دبیرکل اکو و سفرای 6 کشور خارجی دیدار کرد.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، سیدحامد عاملی اردبیل در حاشیه حضور مهمانان مراسم افتتاحیه رویداد 2023 در اردبیل با دبیرکل اکو و سفرای 6 کشور خارجی در محل مجموعه جهانی شیخ صفی‌الدین اردبیلی دیدار کرد.

استاندار اردبیل در این دیدار گفت: استان اردبیل مجموعه کم‌نظیری از جاذبه‌های متنوع گردشگری است و رویداد اردبیل 2023 فرصت مناسبی برای معرفی ظرفیت‌‌های استان است که با حضور سفرای کشورهای عضو در اردبیل محقق می‌شود.

او افزود: مشتاق هستیم که در طول سال 2023 همکاری بیشتری با کشورهای عضو اکو داشته باشیم تا با هم برای توسعه صنعت گردشگری به صورت متقابل تلاش کنیم.

عاملی تاکید کرد: معرفی ظرفیت‌های اردبیل در کشورهای عضو از برنامه‌های ما در سال 2023 میلادی است که با همکاری سفرای این کشورها ممکن خواهد شد تا در هر کشور به مدت چند روز قابلیت‌های گردشگری اردبیل معرفی شود.

دبیرکل اکو نیز در این دیدار گفت: رویداد اردبیل 2023 اتفاق مهمی در منطقه اکو است و ما می‌توانیم از این طریق برای توسعه گردشگری در کشورهای عضو تلاش کنیم.

خسرو ناظری افزود: دبیرخانه اکو آماده هرگونه همکاری برای برگزاری برنامه‌های رویداد اردبیل 2023 است و در پاییز امسال نیز پنجمین نشست وزرای گردشگری کشورهای عضو اکو را در اردبیل خواهیم داشت که مهم‌ترین اجلاس گردشگری کشورهای عضو است.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020207292823

برچسب‌ها